Megközelítés:
Javasolt útvonal:  
 

Neumann KMS 105 MT kondenzátor énekmikrofon

További 1 ajánlat Ajánlatok elrejtése
239 900 Ft
Ingyenes kiszállítás
Raktáron
irány a bolt »
hangszerdiszkont.hu
 

Neumann KMS 105 BK

270 800 Ft
Ingyenes kiszállítás
Részletek a boltban
irány a bolt »
hangszeraruhaz.hu
 

Neumann KMS 105 BK kondenzátor énekmikrofon

További 1 ajánlat Ajánlatok elrejtése
279 900 Ft
Ingyenes kiszállítás
Részletek a boltban
irány a bolt »
hangszerplaza.hu

További ajánlataink

 

Neumann KMS 105 BK (008455)

További 1 ajánlat Ajánlatok elrejtése
234 900 Ft
Ingyenes kiszállítás
Részletek a boltban
irány a bolt »
mangosound.hu
 

Neumann KMS 105 BK

Zenészektől zenészeknek. Hangszerek óriási választákban.

További 1 ajánlat Ajánlatok elrejtése
258 370 Ft
Szállítás: max 1 hét
irány a bolt »
kytary.hu
 

Neumann KMS 105 BK

További 1 ajánlat Ajánlatok elrejtése
259 599 Ft
Ingyenes kiszállítás
Részletek a boltban
irány a bolt »
globaldjshop.hu
 

Neumann - KMS 105

298 900 Ft
Ingyenes kiszállítás
Részletek a boltban
irány a bolt »
pako.hu

Árdiagram

Áttekintést kaphat a termék árának alakulásáról.
 
minimum ár
 
átlagár

Árfigyelő

Árfigyelő szolgáltatásunk értesíti, ha a termék a megjelölt összeg alá esik.
Aktuális legalacsonyabb ár: 234 900 Ft

További termékek a kategóriából

További Neumann termékek: Neumann Mikrofon

Shure BETA-52A Mikrofon 79 200 Ft-tól Shure BETA-52A Shure BETA 91A Mikrofon 107 900 Ft-tól Shure BETA 91A Shure SM11-CN Mikrofon 55 800 Ft-tól Shure SM11-CN Audio-Technica ATM 350 UCW Mikrofon 91 900 Ft-tól Audio-Technica ATM 350 UCW
Termékleírás
Típus Kondenzátor
Minimális frekvencia átvitel 20 Hz
Maximális frekvencia átvitel 20000 Hz
Csatlakozók
XLR

Hibát talált a leírásban vagy az adatlapon? Jelezze nekünk!

The KMS 104/104 plus and the KMS 105 microphones have been developed to optimally transmit the human voice with respect to the demanding conditions present on the live stage. The KMS series has become the internationally acknowledged standard for first-class stage microphones. The high acoustic resolution and smooth frequency response of the microphones ensure that the musician has optimal control of the stage performance at all times. Especially due to their low self-noise and crosstalk behavior which is free of coloration, the KMS microphones are ideal for use with in-ear monitoring systems. The KMS 104 and the KMS 104 plus have a condenser microphone capsule with a cardioid directional characteristic which provides the best possible suppression of sounds originating from behind the microphone. In contrast, with its supercardioid characteristic the KMS 105 is particularly good at suppressing sounds originating from the entire 180° hemisphere behind the microphone. The KMS 104 plus features, compared to KMS 104, a more extended bass frequency response. In close cooperation with professional musicians, with the aid of extensive practical tests, the KMS 104 plus has been especially optimized for the requirements of female voices in the rock and pop field. The user can thus select the version that is optimally suited to the specific application. The studio condenser capsules used in the microphone versions provide the basis for transmitting all the nuances of the human voice. In comparison with other handheld microphones, which operate mostly with dynamic capsules, the KMS series has a particularly high acoustic transparency, a wide frequency range and a fine resolution of transients. In KMS microphones, carefully adjusted acoustic filters and transformerless impedance converters that can handle very high sound pressure levels prevent the microphones from being overloaded even by strong plosive sounds. In spite of excellent pop protection, sibilants and S sounds are transmitted with their natural accentuation, as is possible only with condenser microphones. Furthermore, the above-mentioned acoustic filters are designed so that the distinctive directional characteristics of the capsules are preserved even in the bass range. The filters thus ensure a very high level of feedback protection for the KMS 104/104 plus and KMS 105 vocal microphones when they are used with a stage sound system. Since vocal microphones are typically addressed at close range, for the bass frequency response of the microphones, electronic compensation is used for the proximity effect in the respective capsules. In addition, the microphone has an invariable, built-in high-pass filter with a cutoff frequency of 120 Hz (–3 dB, measured in a free sound field). The maximum sound pressure level of the KMS microphones is 150 dB. The low self-noise level of only 18 dB A permits the microphones to be used at high gain levels without the risk of additional noise. Even at large distances, the microphones thus operate with a high signal-to-noise ratio, facilitating the freedom of movement and creativity that are important to the artist. Due to the transformerless output circuit, the microphone signals can be transmitted even through long cables without loss of sound. Microphones designed for use on stage require a particularly robust construction. The KMS 104/104 plus and KMS 105 therefore have thick-walled metal housings, which also provide effective protection against handling noise. The microphone headgrilles are made of hardened steel. If required, they can easily be unscrewed to permit cleaning of the interior acoustic filters. The KMS 104/104 plus and KMS 105 microphones, with a matching stand clamp, are supplied in an attractive padded nylon bag that is sufficiently durable for touring. Color: Nickel

Így is ismerheti: KMS105

Galéria

Vélemények
Kérdezz felelek

Oldalainkon a partnereink által szolgáltatott információk és árak tájékoztató jellegűek, melyek esetlegesen tartalmazhatnak téves információkat. A képek csak tájékoztató jellegűek és tartalmazhatnak tartozékokat, amelyek nem szerepelnek az alapcsomagban. A termékinformációk (kép, leírás vagy ár) előzetes értesítés nélkül megváltozhatnak. Az esetleges hibákért, elírásokért az Árukereső nem felel.